امروز: جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ -
وبسایت خبری
سرویس : اخبار
زمان : ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۴
شناسه خبر: ۵۱۲۷۸۱
 
چرا راه دور؟ خدمات خودرویی مورد نیازتان را در جیب‌تان بگذارید
خودرونگاران - اگر از معدود افرادی هستید که نقش پر رنگ فناوری را در زندگی امروز پیش بینی کرده بودید باید به شما تبریک گفت چون بسیاری حتی قدرت تصور این را هم نداشتند که روزی یک گوشی همراه کوچک به جعبه ابزاری همه کاره در زندگی امروز ما بدل شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایکوپرس ،  صفحه لمسی گوشی‌های هوشمند مملو از تصاویر کوچکی است که هر یک مختص به کاری طراحی شده و هر روز هم هزاران اپلیکیشن جدید با این تصاویر رنگی در اختیار ما قرار می‌گیرند. عباراتی مانند «کافی است اپلیکیشن خاصی را نصب کنید تا از خدمات یکی از برگترین شرکت‌ها استفاده کنید» از جمله مصطلح‌ترین جملات فراخوان است که ما را به استفاده از این دنیای مجازی دعوت می‌کنند.

سوال اصلی اینجاست، چه شد که ما از این امکانات استقبال کرده‌ایم؟ مگر خدمات در گذشته چه کمبودی داشته؟ و یا اپلیکشین‌ها مگر در نهایت همان خدمات معمول را به ما ارایه نمی‌دهند؟

اگر بخواهیم به این سئوالات پاسخ دهیم به یک کلمه کلیدی می‌رسیم. کلمه‌ای که در دنیای پُر سرعت امروز، همه به آن وابسته هستیم و آن هم «زمان» است.

دلیل استقبال ما از اپلیکشین‌ها و خدماتی که از طریق فناوری اطلاعات در اختیار ما قرار می‌گیرد، صرفه‌جویی در زمان است و تفاوت خدماتی که از این طریق به ما ارایه می‌شود هم، همین نکته است. شما سریع‌تر، آسان‌تر و مطمئن‌تر از گذشته می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را فراخوان کرده و از آن بهره‌مند شوید و همین مسئله، تحولی عظیم در اقتصاد محسوب می‌شود زیرا یکی از بزرگترین عوامل هزینه بر برای بنگاه‌های اقتصادی، زمان لازم برای ارایه یک کالا یا خدمت است.

امروزه، هم تولیدکنندگان و هم مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات، به آسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و انرژی می‌توانند کالا و خدمات مورد نظر خود را مبادله کنند.

اپلیکیشن‌های امدادرسان

خدمات اپلیکیشن‌ها دیگر محدود به موقعیت‌های معمول و روال عادی زندگی نبوده و در موقعیت‌های اضطراری و وقتی شما نیاز به کمک دارید، به امدادرسان شما تبدیل شده‌اند.

برای همه ما دسترسی به خدمات خودرویی در شرایطی که با نزدیک‌ترین منطقه مسکونی، کیلومترها فاصله داریم یک کابوس است، به خصوص اگر سررشته‌ای از مکانیکی خودرو نداشته باشیم و یا اگر که دانش کافی داریم امکان دسترسی به ابزار و قطعات لازم برای عیب‌یابی و رفع عیب خودرو نداشته باشیم.

یکی از مرزهای خدماتی که در این بخش شکسته شده، فراخوان امدادخودرو ایران از طریق یک اپلیکیشن ساده است که حتی بدون نیاز به برقرار تماس تلفنی به شما امکان می‌دهد در شرایطی که در کابوس خرابی خودروگیر کرده‌اید از خدمات امدادخودروایران برخوردار شوید.

اپلیکیشن «بسپر»، ضمن آنکه زمان امدادخواهی را کاهش داده و فرایند ثبت درخواست را آسان کرده است، به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه و در هر کجای ایران تنها در صورت دسترسی به شبکه اینترنت از خدمات خودرویی مورد نیاز خود برخوردار شوید.

پیگیری لحظه‌ای فرایند امدادرسانی برای مشتری

با استفاده از اپلیکیشن «بسپر» برای دریافت خدمات خودرویی، به جای تماس با شماره 096440 و ارتباط با اپراتور مرکزتماس، با ثبت مشخصات خودرو و تعیین ایراد خودرو و موقعیت مکانی، اعزام هوشمند امدادگر از طریق این اپلیکیشن انجام می‌شود.

مسعود قنبری مدیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات نیز با اشاره به همکاری تیم متخصص و استفاده از آخرین فناوری‌های روز و متدهای روز   Scrum Agile ، DevOps  و همچنین بروزرسانی زیر ساخت ارتباطی و دیتاسنتر و ایجاد بستر امن و پایدار از جمله BGP برای ارایه خدمات به مشتریان خبر داد.

برای در امان ماندن امدادخواه از آسیب امدادهای متفرقه، با ثبت درخواست امداد از طریق اپلیکیشن بسپر امکان مشاهده مشخصات امدادگر اعزام شده فراهم شده و حتی موقعیت مکانی امدادگر نیز به صورت زنده قابل مشاهده است، بخش جالب ماجرا امکان تماس دو طرفه با امدادگر از طریق سرویس MASK مشتری در اپلکیشن فراهم هست و اطلاعات تماس مشتری محرمانه باقی می ماند.

با ثبت شروع امدادرسانی توسط امدادگر، پایش و بهبود مستمر فرایند امدادرسانی و همچنین کاهش زمان انتظار مشتری بر دریافت خدمت، از جمله دغدغه‌های امدادخودروایران است که به صورت آنلاین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صورتحسابی کاملا دیجیتال و هوشمند

اما یکی از چالش های خدمات این است که شما پیش از این مجبور بودید ترکیبی از مراودات کاغذی و دیجیتال را برای دریافت خدمات و در نهایت پرداخت هزینه خدمات داشته باشید که در شرایط کرونا این موضوع برای بسیاری از ما استرس‌زا و ناراحت‌کننده است و خود می‌پرسیم آیا فاکتور کاغذی که دریافت می‌کنیم، امکان آلودگی ندارد؟ یا حتی تا فاکتور را به ما می‌دهند نگرانیم که اگر فاکتور مفقود شود و ما به آن نیاز داشته باشیم چه باید بکنیم؟

راه حل «بسپر» برای همه این نگرانی‌ها، دیجیتالی کردن و ثبت و ضبط الکترونیکی این فاکتورها است به‌صورتی که مشتریان در هر زمانی که نیاز به این فاکتورها داشته باشد تنها با مراجه به گوشی همراه خود می‌توانند صورتحساب را مشاهده و یا ارسال کند.

برای این کار در دستگاه کارت‌خوان امدادگر، پیش فاکتور به رویت مشتری می‌رسد و مبلغ از طریق کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی قابل پرداخت خواهد بود.

به لطف فناوری‌های آنلاین و زیر ساخت ERP شرکت امدادخودروایران، علاوه بر رهگیری خدمات ارایه شده، صورتحساب قطعات و اجرت امدادگر تسهیم درآمد برای ذی‌نفعان از محل درگاه‌های پرداخت رسمی شرکت فراهم شده و این موضوع، رضایت امدادگر را نیز در بر خواهد گرفت.

صدور پیش فاکتور خدمات در اپلیکیشن

به منظور شفاف‌سازی هرچه بیشتر خدمات امدادخودروایران در اپلیکیشن بسپر، مشتری می‌تواند قبل از نهایی شدن خدمات مورد نظر (از قبیل حمل، باتری، سوخت رسانی، پنچرگیری و تعویض زاپاس و …) با مشاهده پیش فاکتور، از مبلغ نهایی خدمت دریافتی خود مطلع شود.
با وارد کردن شماره شاسی، کیلومتر کارکرد خودرو و مشخص کردن نوع خدمت مورد نیاز، درخواست خود را ثبت کنید تا فرایند امدادرسانی آغاز شود.

رضایتی که لحظه به لحظه رصد و خدماتی که آنلاین پایش می‌شوند
با اتمام امدادرسانی و پرداخت هزینه پایان کار، وظیفه امدادخودرو ایران تمام نمی‌شود. پس از اتمام امدادرسانی، لینک نظرسنجی از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال می‌شود. نظرسنجی روی داشبوردهای مدیریتی برای ذینفعان به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود و اقدامات بهبود به صورت مستمر انجام می‌شود.

در این بخش، از امدادخواهان درخواست می‌شود تا با ثبت نظرات خود، امدادخودروایران را در بهبود فرایندها یاری کنند.

بهترین راه همکاری شما با امدادخودرو ایران، اعلام نظرات، پیشنهادات و انتقادات از فرآیند ارائه خدمت است تا با بررسی و اصلاح آن، مسیر بهتری برای ارائه خدمت به هموطنان در سراسر کشور رقم زنیم.

ابراهیم رنجبر قائم مقام سیستم‌ها و فناوری اطلاعات شرکت نیز درخصوص مهمترین موضوع در راستای به‌روز رسانی زیر ساخت و استفاده از فناوری‌های روز و استراتژی ایجاد محصول برپایه خدمات فناورانه و بر اساس نکات زیر عنوان کرد:
1. بهبود سرعت ارائه به بازار
2. یکپارچه‌سازی و تحویل مستمر
3. محیط‌های عملیاتی پایدارتر
4. افزایش کارایی
5. خلاقیت و نوآوری
6. به‌روز رسانی فناوری مالی و منابع سازمانی

بازاریابی و تبلیغات نوین محتوایی در امدادخودروایران

شرایطی را تصور کنید که برای حضور به محل کار سوار خودرو شده و ماشین استارت نمی‌خورد. از طریق اپلیکیشن بسپر درخواست خود را ثبت، امدادگر اعزام شده و مشکل خودرویتان مرتفع می‌شود.

از این جا به بعد، مسئولیت اجتماعی امدادخودروایران رنگ دیگری گرفته و با ارسال لینک‌های مفید یا از طریق اپلکیشن، اطلاعات لازم را درخصوص نگه داشت باتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

امدادخودروایران با طراحی الگوریتم‌های هوشمند بر روی خدمات، نکات مورد نیاز نگه‌داشت خودرو را برای امدادخواهان ارسال می‌کند.

ارسال نکات حفظ و نگه‌داشت باتری و همچنین چندین محتوای دیگر برای خدمات پرتکرار از جمله سرویس‌های دوره‌ای و پمپ بنزین نیز اجرایی شده و این شرکت تلاش دارد با اطلاع‌رسانی مناسب، هزینه‌های مالی ناشی از عدم آگاهی مشتریان درخصوص استفاده صحیح باتری و قطعاتی نظیر آن را کاهش دهد.

گوش‌هایی که همیشه شنوای شماست

امدادخودروایران در خصوص امنیت مشتری قدم‌های اساسی برداشته است از آن جمله :
1- رمز نگاری شماره تماس مشتری
2- استفاده از تماس امن برای مشتریان و شماره‌گیری از شماره‌های رسمی شرکت با مشتری
3- اطلاع‌رسانی به موقع و هدفمند در حین ارائه خدمت
4- مرکز پاسخگویی هوشمند

علاوه بر شماره تماس سراسری 096440، از طریق راه‌های فناوری‌های روز تسهیل شده، علاوه بر ارسال پیامک نظرسنجی در پایان هر خدمت برای مشتریان، با استفاده از درگاه‌های وب سایتwww.096440.com  و همچنین اپلیکیشن بسپر امکان ارتباط و ارسال نظرات و پیشنهادات و انتقادات مشتریان عزیز ایجاد شده است.

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱۲ + ۱۴
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

پربازدیدترین

۱۴۰۱/۳/۶ - ۱۴:۵۵
چرخ خودروسازی امسال می‌چرخد یا مثل سابق می‌لنگد؟
خودرونگاران - صنعت خودروی کشور که روزی قرار بود از نظر کمیت و کیفیت پاسخگوی نیازهای عمده مردم باشد؛ امروز به نقطه‌ای رسیده که مورد انتقاد اکثر مسئولان قرار گرفته است.
۱۴۰۱/۳/۶ - ۱۲:۴۷
کاهش تردد در محورهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته
خودرونگاران -مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۶۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ترددها نسبت به روز قبل هشت‌دهم درصد کاهش نشان می‌...
۱۴۰۱/۳/۶ - ۱۱:۱۸
پاسخ به ۷ سوال و ابهام‌ درباره عرضه خودرو‌‌
خودرونگاران - با راه‌اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌منظور شفاف‌سازی، حذف تدریجی قرعه‌کشی و هدفمندسازی تخصیص خودرو به مصرف‌کننده واقعی، برخی سوالات در ذهن مردم و همچنین برخی ابهامات مطرح شد که تل...
۱۴۰۱/۳/۶ - ۱۰:۵۲
قیمت سوخت در پاکستان ۲۰ درصد افزایش یافت
خودرونگاران - پاکستان برای بهره مندی از کمک ۶ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول قیمت سوخت در این کشور را از روز جمعه ۲۰ درصد افزایش داد.
۱۴۰۱/۳/۶ - ۱۰:۲۸
جدیدترین طرح فروش مکث موتور اعلام شد
خودرونگاران - مکث موتور جدیدترین شرایط فروش پیکاپ کلوت را اعلام کرد.
۱۴۰۱/۳/۶ - ۱۰:۲۵
قیمت خودرو با عرضه در بورس کالا تک نرخی می شود
خودرونگاران - دبیر انجمن خودروسازان می گوید: عرضه خودرو در بورس می تواند به تک نرخی شدن قیمت آن کمک کند.
۱۴۰۱/۳/۵ - ۱۵:۳۴
تأثیر افزایش شدید قیمت بنزین در آمریکا روی مسافرت های تابستانی
خودرونگاران - به قدری قیمت بنزین در آمریکا افزایش یافته که می تواند به تقاضای طبیعی برای مسافرت های تابستانی لطمه سنگین وارد کند.
۱۴۰۱/۳/۵ - ۱۴:۱۴
جمعیت خودروهای آمریکایی پیرتر می‌شوند؟
خودرونگاران - طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنج...
۱۴۰۱/۳/۵ - ۱۳:۲۲
حرکت تسلا برای تولید روزانه ۲۶۰۰ خودرو
خودرونگاران - فروش خودرو در چین در ماه آوریل ۳۴ درصد افزایش یافت اما همچنان ضعیف‌تر از سال گذشته است.
۱۴۰۱/۳/۵ - ۱۳:۲۱
اتومبیل‌های کلاسیک فردا گردهم می‌آیند
خودرونگاران - گردهمایی اتومبیل‌های کلاسیک جمعه، ششم خردادماه در موزه پمپ بنزین دروازه دولت برگزار می‌شود.
۱۴۰۱/۳/۵ - ۱۳:۱۸
خط تولید دسته سیم کوییک اتوماتیک در سایپاگام راه اندازی شد
خودرونگاران - خط تولید دسته سیم خودرو کوییک اتوماتیک با حضور علیمردان عظیمی رییس هیئت مدیره و معصوم نجفیان عضو هیات مدیره گروه سایپا، مهرداد معلمان سرپرست شرکت سازه گستر و جمعی از مدیران ارشد شرکت های...
۱۴۰۱/۳/۵ - ۱۱:۳۰
تاثير سه گانه هاي بازار خودرو در عدم تعادل قيمت ها در بازار
خودرونگاران - يك كارشناس بازار خودرو، ضمن تشريح عوامل سه گانه در عدم تعادل قيمت در بازار خودرو، شامل شرايط تحريم، خريدار و توليدكننده، گفت: مصرف كنندگان، در شرايط عدم تعادل بازار تصميم به خريد نگيرند....
۱۴۰۱/۳/۵ - ۱۱:۲۸
حضور ساپکو و شبکه قطعه‌سازی در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو استان اصفهان
خودرونگاران - شرکت ساپکو هم‌سو با سیاست‌های وزارت صمت و اهداف توسعه گروه صنعتی ایران خودرو، با هدف بهبود تصویر شبکه تامین، تحکیم و تقویت تعامل با ذی‌نفعان، شناسایی فرصت‌ها و معرفی نیازهای همکاری در زم...
۱۴۰۱/۲/۳۰ - ۱۰:۴۴
مکث موتور بی مکث به سمت برقی شدن
خودرونگاران - مدیرعامل مکث موتور گفت:ما در مکث موتور یک استراتژی تعریف کردیم که شامل خودرو تجاری سبک، خودرو خانواده اقتصادی، خودرو خانواده متوسط و خودرو خانواده لوکس است.
۱۴۰۱/۲/۳۰ - ۱۰:۴۱
سپاه، بر‌اساس ماموریت‌های تعریف شده، از هیچ کمکی به صنایع از جمله خودروسازی دریغ نمی‌کند
خودرونگاران - سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، سردار میرزایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، سرهنگ رمضانی، فرمانده سپاه شهرستان بابل و سرهنگ بازبند، فرمانده سپاه بابلسر از شرکت خودروسازی خزر با...
۱۴۰۱/۲/۳۰ - ۱۵:۳۶
مزایایی که عرضه خودرو در بورس کالا دارد
خودرونگاران -معاملات خودرو در بورس کالا در حالی چهارشنبه هفته گذشته انجام شد که رصد بازار نشان می‌دهد عرضه خودرو در بورس کالا نسبت به بازار آزاد، مزیت های قابل اعتنایی دارد.
۱۴۰۱/۲/۳۱ - ۲۳:۵۸
سهم دولتی ها در نمایشگاه خودرو فقط دو محصول جدید
خودرونگاران - چهارمین نمایشگاه خودرو تهران پرده های دیگری از صنعت خودرو را به متخصصین و مسئولین نشان داد. پرده هایی که در ژانر کاملا مستند صنعت خودرو ایران قرار دارد.
۱۴۰۱/۳/۳ - ۱۱:۰۵
کیفیت خودروهای داخلی در حال ارتقاء است
خودرونگاران -عضو کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری و خط تولید خودرو شاهین سایپا، گفت: خودروسازان داخلی تلاش های زیادی کر...
۱۴۰۱/۳/۲ - ۱۲:۲۹
ایران‌خودرو پای میز مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان
خودرونگاران - همایش «ظرفیت های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو»، با هدف شناسایی شرکت‌ها، نهادها شامل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و تمامی افراد نخبه دارای نوآوری ...
۱۴۰۱/۲/۲۹ - ۱۳:۰۴
ترمز قیمت خودرو در بورس کشیده شد!
خودرونگاران - نخستین عرضه خودرو در بورس کالا درحالی انجام شد که این کالا با قیمتی کمتر نسبت به بازار آزاد در بستر بورس معامله شد.
۱۴۰۱/۳/۱ - ۱۲:۵۳
باشگاه فولکس واگن ایران رکورد زد
خودرونگاران -هشتمین همایش روز فولکس واگن جمعه گذشته در مرکز تجاری ایران مال تهران برگزار شد. در این همایش که با استقبال خوب علاقه مندان و مردم همراه بود، با استناد به آمار واحد مانیتورینگ این مجتمع تج...
۱۴۰۱/۳/۱ - ۰۹:۴۰
تداوم عرضه خودرو در بورس کالا از الزامات تعادل بازار است
خودرونگاران - علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است که در کشور ما برخلاف دنیا به جای آنکه خودروسازان برای تولید بیشتر و بهتر رقابت کنند، این خریداران هستند که به دلیل شرایط نامساعد فعلی برا...
۱۴۰۱/۲/۳۱ - ۱۰:۴۳
اتحاد استراتژيك سایپا و ايران خودرو در حوزه تحول كيفيت محصولات و خدمات
خودرونگاران - با تحقق اتحاد استراتژيك دو خودروساز بزرگ كشور، كارگروه تخصصي در حوزه ارتقاي كيفيت محصولات با هدف تحول كيفي محصولات و افزايش رضايتمندي مشتريان آغاز به كار كرد.
۱۴۰۱/۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
حضور ابر بدهکار بانکی با محصولی جدید در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب
خودرونگاران - در حالی که بسیاری از تولید کنندگان داخلی به دلایلی مانند معوقات و به رغم داشتن محصول جدید فرصت حضور در چهارمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب را از دست داده اند،حضور یک ابر بدهکار بانکی ، در ق...
۱۴۰۱/۳/۲ - ۰۹:۵۳
لزوم آزادسازی توثیق سهام دولت در ایران خودرو و سایپا قبل از واگذاری
خودرونگاران - ئمعاون سازمان خصوصی سازی درباره آن بخش از سهام دولت در ایران خودرو و سایپا که وثیقه است و امکان واگذری ندارد گفت: چند ماهی برای اصلاح ساختار و آزادسازی توثیق سهام دولت زمان لازم است.
۱۴۰۱/۲/۳۱ - ۱۲:۰۰
تولید سورن پلاس دوگانه سوز در ایران خودرو تبریز
خودرونگاران - مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: از ابتدای امسال تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه، با همت و تلاش بی وقفه کارکنان، با رشد صد درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۱۰ هزار خودرو تجاری‌سازی ...