امروز: جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ -
وبسایت خبری
سرویس : نمایشگاه
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۷ - ۲۱:۲۲
شناسه خبر: ۴۳۱۳۸۹
 
کارمانیا خبرداد
شرایط فروش BYD S۶ و BYD e۶ ویژه نمایشگاه کرمان
خودرونگاران - شرایط فروش جدید BYD S۶ و BYD e۶ به مناسبت نمایشگاه خودرو کرمان از سوی کارمانیا اعلام شد.

به گزارش خودرونگاران ،شرکت خودروسازی کارمانیا به مناسبت نمایشگاه خودرو کرمان فروش جدید BYD S6 و BYD e6  را آغاز کرد . نمایشگاه خودروی کرمان از امروز هفتم لغایت دهم دی ماه 95 برگزار می‌شود.شرایط اعلام شده از سوی کارمانیا به شرح زیر است:

 

 

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱۴ + ۴
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

پربازدیدترین

۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۷:۰۳
شوالیه انگلیسی از دیار چین! +جدول‌قیمت
خودرونگاران - شرکت پر سابقه ام‌جی (MG) که این روزها تنها ارتباطش با بریتانیا نام انگلیسی آن است و در سیطره بلامنازع کمپانی سایک موتور چین قرار دارد تاکنون محصولاتی را عرضه کرده که می‌توان گفت از کیفیت...
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۷:۰۰
لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو - تیرماه 96
خودرونگاران- ایران خودرو جدول جدیدترین قیمت محصولات خود در تیرماه 96 را منتشر نمود.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۶:۱۱
فراخوان بیش از 400 هزار هیوندای معیوب در جهان
خودرونگاران- شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی اعلام کرد که بیش از 400 هزار دستگاه خودرو خود را به دلیل نقص فنی از سطح بازار فراخوانده است.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۵:۴۰
چگونه یک خودرو بخریم؟
خودرونگاران- بیشترین هزینه‌ای که تابه‌حال کرده‌اید چقدر و به چه منظور بوده است؟ برای اکثر افراد این سؤال جواب‌هایی چون خرید خانه و خودرو را در پی دارد. نیازهای اساسی برای بسیاری از خانواده‌ها در سال‌ه...
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۵:۱۱
ثبت نام محصول ۲۰۰۸ همچنان ادامه دارد
خودرونگاران- ثبت نام محصول ۲۰۰۸ که از ساعت ۱۰ امروز آغاز شده، همچنان ادامه دارد و تا کنون - ساعت 15 روز پنجشنبه- یک سوم از ظرفیت پیش بینی شده، تکمیل شده است.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۵:۰۵
فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو، چانگان و آريو
خودرونگاران-شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهاي سراتو ، چانگان و آریو اعلام شد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۵۹
دنا یا زانتیا؟ ( بررسی و مقایسه )
خودرونگاران- سیتروئن زانتیا و ایران‌خودرو دنا برای بسیاری از افرادی که بدنبال خودرویی کارکرده با جعبه دنده دستی گزینه‌های قابل اتکایی محسوب می‌شوند. دنا تولید 1393 و زانتیا 1800 مدل سال 1387 هردو قیمت...
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۳۴
بایدها و نبایدهای پیش‌فروش خودرو
خودرونگاران- «اطلاع‌رسانی نسبت به زمان پیش فروش با قید مشخصات خودرو، قیمت نهایی محصولات، نشان تجاری، نوع، تیپ، رنگ، تجهیزات درخواستی، سود مشارکت، زمان تحویل و ...» را می توان از جمله الزاماتی دانست که...
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۳۲
فرصتی مناسب برای موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه
خودرونگاران- شرکت‌های بیمه عضو سندیکای بیمه‌گران ایران در تابستان 1396 جهت صدور بیمه نامه برای موتور سیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه جریمه‌ای دریافت نمی‌کنند.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۳۱
تفاوت کارخانه تا بازار خودروهای ارزان‌؟ +جدول
خودرونگاران- قیمت روز ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت اعلام شد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۲۹
قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول
خودرونگاران- قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو زانتیا، سمند، تندر90 و دنا دربازار تهران اعلام شد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۳:۳۰
خودرو پرنده هلندی تا سال آینده به پرواز در می‌آید
خودرونگاران- استارتاپ پال وی Pal-v در هلند از نمونه در حال تکمیل خودروی پرنده خود که تا سال دیگر به بازار می آید رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۲:۱۹
لیفان X50 را با تخفیف ویژه بخرید
خودرونگاران- کرمان موتور فروش لیفان X50 را به مناسبت عید سعید فطر آغاز کرد.
۱۳۹۶/۳/۳۰ - ۰۹:۰۹
چرا بايد به برلیانس H200 اعتماد كنيم ؟
خودرونگاران-به تازگي پارس خودرو از محصول جديدي از خانواده توليدي خود را روانه بازار كرده است كه توانسته موفقيت قابل توجهي را ازآن خود كند.
۱۳۹۶/۳/۲۶ - ۱۴:۴۵
مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول
خودرونگاران- آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع خودروهای سواری شاسی بلند دست دوم در سطح بازار تهران است.
۱۳۹۶/۳/۲۶ - ۱۴:۲۱
به محض سوار شدن به ماشین کولر را روشن نکنید
خودرونگاران-با توجه به تحقیقات بعمل آمده ، داشبورد خودرو، صندلی، جعبه کولر و در واقع همه اشیا خودرو از پلاستیک ساخته شده است که در محیط در بسته ماده‌ای بنام بنزن،سمی که موجب سرطان می شود را از خود سات...
۱۳۹۶/۳/۲۸ - ۱۳:۱۴
از "الف" تا "ي" استانداردهاي خودرويي در ايران
خودرونگاران- بیشترین تعداد استانداردهاي اجباري در راستاي افزايش ايمني محصولات از جمله خودرو تصويب شده و همچنين بر اساس قوانين مربوطه ، مسئوليت بررسي و پايش كيفيت خودروها بر عهده وزارت صنعت،معدن و تجار...
۱۳۹۶/۳/۳۰ - ۰۹:۱۴
چگونه در خريد خودروي دست دوم كلاه سرمان نرود ؟
خودرونگاران /كم كم و با پايان يافتن ماه مبارك رمضان و امتحانات خرداد ماه دانش آموزان و دانشجويان به فصل خريد و فروش خودرو نزديك ميشويم .
۱۳۹۶/۳/۲۹ - ۱۵:۰۱
فروشندگان قطعات خودرو آموزش مي بينند
خودرونگاران- مرکز آموزش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف بالا بردن سطح علمی مصرف کنندگان و فعالان صنف فروشندگان قطعات خودرو و ماشين آلات خودرويي در جريان پنجمين نمايشگاه تخصصي قطعات خودرو ...
۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۱۴:۴۶
تلاش برای ساماندهی و رقابت پذیری بازار خودروهای وارداتی
خودرونگاران- رئیس انجمن واردکنندگان خودرو فعالیت های صورت گرفته توسط این انجمن در راستای ساماندهی بازار خودروهای وارداتی را تشریح کرد و افزود: با تحقق برنامه های جدید در سال جاری تحولات عمده ای در سطح...
۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۱۲:۱۱
ده فرمان براي افزايش عمر گيربكس اتوماتيك
خودرونگاران امروزه به دليل افزايش ترافيك در كلان شهرها ، تماسل به استفاده از خودروهاي اتوماتيك بيش از خودروهاي دنده اي است ، رانندگاني كه هميشه از تعداد كلاچ دنده كردن خودروي خود در ترافيك هاي طولاني ...
۱۳۹۶/۳/۲۵ - ۱۰:۱۸
برترين نمايندگي هاي برندهاي وارداتي معرفي شدند
خودرونگاران - برترين نمايندگي برندهاي مختلف خودروهاي وارداتي معرفي شدند.
۱۳۹۶/۳/۲۶ - ۱۲:۲۳
چه موقع رادیاتور اتومبیل را هواگیری کنیم؟
خودرونگاران-برای هواگیری رادیاتور خودرو با توجه به اینکه سیستم خنک‌کننده مدار بسته و دارای منبع انبساط باشد یا از نوع سیستم باز باشد، دو روش وجود دارد.
۱۳۹۶/۳/۲۶ - ۱۵:۱۵
اگر به دنبال وام خودرو هستید بخوانید
خودرونگاران-اگر چه این روزها کمتر از وام خودرو می شنویم اما برخی بانک ها همچنان محل دریافت وام خودرو برای متقاضیان هستند و در قالب وام خرید کالاهای مصرفی بادوام می توانید بسبت به دریافت وام خودرو اقدا...
۱۳۹۶/۳/۲۸ - ۱۲:۴۸
بورگوارد معادلات بازار را به هم می‌زند
خودرونگاران-بزودی با ورود خودروهای شاسی بلند بورگوارد آلمان به ایران، معادلات بازار خودرو دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد .
۱۳۹۶/۳/۲۸ - ۱۴:۱۱
٢٠٠٨را اول و سوم تير بخريد
خودرونگاران-مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش سه محصول جدید در روزهای اول و سوم تیر ماه خبر داد.