امروز: جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ -
وبسایت خبری
سرویس : اخبار
زمان : ۱۳۹۵/۹/۲۶ - ۱۳:۴۲
شناسه خبر: ۴۳۰۹۹۳
 
فروش مستقیم استراتژی LYNK & CO برای تسخیر بازار اروپا
خودرونگاران- گروه خودروسازی « Geely Automobile» قصد دارد با استفاده از برند جدید خود «Lynk & CO» و تولید محصولاتی باکیفیت و همچنین به کارگیری استراتژی فروش مستقیم، بخش قابل توجهی از بازار خودروی اروپا را به خود اختصاص دهد. مدیران ارشد جیلی قصد دارند محصولات برند «Lynk & CO» را با استفاده از توان مهندسی شرکت ولوو در سوئد طراحی کرده، در چین به تولید رسانده و با استفاده از استراتژی فروش مستقیم در بازار به شدت رقابتی اروپا به فروش برساند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از فرصت امروز، «الـن وایزر» که در سال های اخیر پـست های مدیریتی برجسته ای در شرکت های خودروسازی مشهور جهان نظیر فورد، جنرال موتورز و ولوو داشته و هم اکنون با برند تازه تأسیس «Lynk & CO» مشغول همکاری است، در رابطه با تلاش های گسترده گروه خودروسازی جیلی چین برای حضور جدی در بازار خودروی اروپا با مجله خودروی اروپا به گفت وگو پرداخت که در ادامه از نظرتان خواهد گذشت.

برآورد شما درباره اهداف میان مدت برند «Lynk & CO »  چیست؟

ما در پی آن هستیم که ظرف مدت پنج سال تولید خود را افزایش داده و به 500 هزار دستگاه در سال برسانیم. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا سال 2021 میلادی تعداد مدل های تولید شده با برند  «Lynk & CO» به پنج مدل خواهد رسید که به عقیده من این تعداد ممکن است افزایش یابد.

چرا شما برلین را برای رونمایی از این برند خودرویی جدید انتخاب کردید؟

برلین یک انتخاب سمبلیک برای ما به شمار می رود. در واقع ما با حضور در برلین و اعلام موجودیت «Lynk & CO» در این شهر در پی آن هستیم به صورت جدی و مستقیم با خودروسازان قدرتمند آلمانی به رقابت بپردازیم. ما می خواهیم به رقبای آلمانی مان بگوییم خودروهای تولیدی ما از کیفیت مهندسی مشابه با خودروهای آلمانی برخوردار است. به بیان دیگر باید گفت که بازار خودروی آلمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بازار هدف ما خواهد بود.

برنامه فروش و عرضه محصولات « Lynk & CO» به چه صورت است؟

ما در سه ماهه چهارم سال 2017 میلادی به صورت رسمی از نخستین خودروی تولیدی مان در چین رونمایی خواهیم کرد و سپس در سال 2018 به ترتیب در اروپا و ایالات متحده از نخستین خودروی تولید شده با برند  « Lynk & CO » رونمایی خواهیم کرد.

آیا مدل «01»  که یک کراس اوور کامپکت است در زمان رونمایی تنها محصول «Lynk & CO » در بازار اروپا و آمریکا خواهد بود؟

می توانم بگویم که به هنگام رونمایی از نخستین محصول مان در بازار اروپا و آمریکا احتمالا از دومین مدل خود در چین رونمایی خواهیم کرد. هنوز مطمئن نیستم که آیا بخواهیم محصولات خود را در سایر نقاط جهان نیز به فروش برسانیم.

آیا دومین محصول برند  « Lynk & CO » یک سدان خانوادگی است؟

ترجیح می دهم درباره برنامه های آتی «Lynk & CO» و فرآیند توسعه محصول این شرکت صحبت نکنم چرا که این برنامه ها محرمانه است. 

چرا به دنبال فروش مستقیم هستید و از نمایندگی های اجاره ای استفاده نمی کنید؟

به عقیده من روش فعلی توزیع خودرو و شبکه فروش مورد استفاده شرکت های خودروسازی شکست خورده است. شرکت های خودروسازی با استفاده از توان مهندسی خود خودروهای شان را طراحی و سپس تولید می کنند اما ناگهان به برون سپاری محصولات شان پرداخته و فرآیند فروش را در اختیار خرده فروشان قرار می دهند.

به این ترتیب این شرکت ها تسلط خود را بر یکی از مهم ترین بخش ها که فروش و کسب درآمد است از دست می دهند. ما از چنین شیوه ای استفاده نخواهیم کرد چرا که قصد داریم کنترل کاملی روی فرآیند تولید و فروش داشته و زمینه را برای ارتباطی ساده و سازنده با مشتریان مان فراهم کنیم.

چه نیازی به نمایندگی های فروش فیزیکی دارید درحالی که هدف اصلی «Lynk&CO» اتکا به فروش اینترنتی است؟

مطالعات صورت گرفته حاکی از آن است که 10درصد از مردم در آمریکا و اروپا به صورت جدی قصد دارند خودروی بعدی خود را از طریق اینترنت خریداری کنند. اما در حال حاضر تنها کمتر از یک درصد مردم در اروپا و آمریکا خودروهای خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند. ما عمیقا بر این باوریم که خرید خودرو در اینترنت در اروپا افزایش خواهد یافت اما در عین حال باید واقع بین باشیم چون هنوز زمان نسبتا زیادی تا دستیابی به این هدف باقی مانده است.

چه تعداد نمایندگی های فروش در اروپا خواهید داشت؟

قصد داریم بیش از 500 نمایندگی فروش در اروپا داشته باشیم اما می خواهیم نمایندگی های فروش متنوعی داشته باشیم. یعنی به جای نمایندگی های فروش سنتی در خارج از شهر، می خواهیم در مراکز خرید یا در نقاط مختلف شهر نمایندگی های فروش مخصوص خود را داشته باشیم.

خدمات پس از فروش موضوع بسیار مهمی است، نحوه تعامل « Lynk & CO » با مشتریان خود در زمینه خدمات پس از فروش چگونه خواهد بود؟

خودروهای برند  «Lynk & CO» در صورت نیاز به خدمات، از درب منزل مشتریان تحویل گرفته خواهد شد و پس از رفع نقص احتمالی و انجام سرویس های ضروری به مالک خودرو تحویل خواهد شد.

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۹ + ۳
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

پربازدیدترین

۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۷:۰۳
شوالیه انگلیسی از دیار چین! +جدول‌قیمت
خودرونگاران - شرکت پر سابقه ام‌جی (MG) که این روزها تنها ارتباطش با بریتانیا نام انگلیسی آن است و در سیطره بلامنازع کمپانی سایک موتور چین قرار دارد تاکنون محصولاتی را عرضه کرده که می‌توان گفت از کیفیت...
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۷:۰۰
لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو - تیرماه 96
خودرونگاران- ایران خودرو جدول جدیدترین قیمت محصولات خود در تیرماه 96 را منتشر نمود.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۶:۱۱
فراخوان بیش از 400 هزار هیوندای معیوب در جهان
خودرونگاران- شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی اعلام کرد که بیش از 400 هزار دستگاه خودرو خود را به دلیل نقص فنی از سطح بازار فراخوانده است.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۵:۴۰
چگونه یک خودرو بخریم؟
خودرونگاران- بیشترین هزینه‌ای که تابه‌حال کرده‌اید چقدر و به چه منظور بوده است؟ برای اکثر افراد این سؤال جواب‌هایی چون خرید خانه و خودرو را در پی دارد. نیازهای اساسی برای بسیاری از خانواده‌ها در سال‌ه...
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۵:۱۱
ثبت نام محصول ۲۰۰۸ همچنان ادامه دارد
خودرونگاران- ثبت نام محصول ۲۰۰۸ که از ساعت ۱۰ امروز آغاز شده، همچنان ادامه دارد و تا کنون - ساعت 15 روز پنجشنبه- یک سوم از ظرفیت پیش بینی شده، تکمیل شده است.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۵:۰۵
فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو، چانگان و آريو
خودرونگاران-شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهاي سراتو ، چانگان و آریو اعلام شد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۵۹
دنا یا زانتیا؟ ( بررسی و مقایسه )
خودرونگاران- سیتروئن زانتیا و ایران‌خودرو دنا برای بسیاری از افرادی که بدنبال خودرویی کارکرده با جعبه دنده دستی گزینه‌های قابل اتکایی محسوب می‌شوند. دنا تولید 1393 و زانتیا 1800 مدل سال 1387 هردو قیمت...
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۳۴
بایدها و نبایدهای پیش‌فروش خودرو
خودرونگاران- «اطلاع‌رسانی نسبت به زمان پیش فروش با قید مشخصات خودرو، قیمت نهایی محصولات، نشان تجاری، نوع، تیپ، رنگ، تجهیزات درخواستی، سود مشارکت، زمان تحویل و ...» را می توان از جمله الزاماتی دانست که...
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۳۲
فرصتی مناسب برای موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه
خودرونگاران- شرکت‌های بیمه عضو سندیکای بیمه‌گران ایران در تابستان 1396 جهت صدور بیمه نامه برای موتور سیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه جریمه‌ای دریافت نمی‌کنند.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۳۱
تفاوت کارخانه تا بازار خودروهای ارزان‌؟ +جدول
خودرونگاران- قیمت روز ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت اعلام شد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۴:۲۹
قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول
خودرونگاران- قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو زانتیا، سمند، تندر90 و دنا دربازار تهران اعلام شد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۳:۳۰
خودرو پرنده هلندی تا سال آینده به پرواز در می‌آید
خودرونگاران- استارتاپ پال وی Pal-v در هلند از نمونه در حال تکمیل خودروی پرنده خود که تا سال دیگر به بازار می آید رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۲:۱۹
لیفان X50 را با تخفیف ویژه بخرید
خودرونگاران- کرمان موتور فروش لیفان X50 را به مناسبت عید سعید فطر آغاز کرد.
۱۳۹۶/۳/۳۰ - ۰۹:۰۹
چرا بايد به برلیانس H200 اعتماد كنيم ؟
خودرونگاران-به تازگي پارس خودرو از محصول جديدي از خانواده توليدي خود را روانه بازار كرده است كه توانسته موفقيت قابل توجهي را ازآن خود كند.
۱۳۹۶/۳/۲۶ - ۱۴:۴۵
مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول
خودرونگاران- آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع خودروهای سواری شاسی بلند دست دوم در سطح بازار تهران است.
۱۳۹۶/۳/۲۶ - ۱۴:۲۱
به محض سوار شدن به ماشین کولر را روشن نکنید
خودرونگاران-با توجه به تحقیقات بعمل آمده ، داشبورد خودرو، صندلی، جعبه کولر و در واقع همه اشیا خودرو از پلاستیک ساخته شده است که در محیط در بسته ماده‌ای بنام بنزن،سمی که موجب سرطان می شود را از خود سات...
۱۳۹۶/۳/۲۸ - ۱۳:۱۴
از "الف" تا "ي" استانداردهاي خودرويي در ايران
خودرونگاران- بیشترین تعداد استانداردهاي اجباري در راستاي افزايش ايمني محصولات از جمله خودرو تصويب شده و همچنين بر اساس قوانين مربوطه ، مسئوليت بررسي و پايش كيفيت خودروها بر عهده وزارت صنعت،معدن و تجار...
۱۳۹۶/۳/۳۰ - ۰۹:۱۴
چگونه در خريد خودروي دست دوم كلاه سرمان نرود ؟
خودرونگاران /كم كم و با پايان يافتن ماه مبارك رمضان و امتحانات خرداد ماه دانش آموزان و دانشجويان به فصل خريد و فروش خودرو نزديك ميشويم .
۱۳۹۶/۳/۲۹ - ۱۵:۰۱
فروشندگان قطعات خودرو آموزش مي بينند
خودرونگاران- مرکز آموزش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف بالا بردن سطح علمی مصرف کنندگان و فعالان صنف فروشندگان قطعات خودرو و ماشين آلات خودرويي در جريان پنجمين نمايشگاه تخصصي قطعات خودرو ...
۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۱۴:۴۶
تلاش برای ساماندهی و رقابت پذیری بازار خودروهای وارداتی
خودرونگاران- رئیس انجمن واردکنندگان خودرو فعالیت های صورت گرفته توسط این انجمن در راستای ساماندهی بازار خودروهای وارداتی را تشریح کرد و افزود: با تحقق برنامه های جدید در سال جاری تحولات عمده ای در سطح...
۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۱۲:۱۱
ده فرمان براي افزايش عمر گيربكس اتوماتيك
خودرونگاران امروزه به دليل افزايش ترافيك در كلان شهرها ، تماسل به استفاده از خودروهاي اتوماتيك بيش از خودروهاي دنده اي است ، رانندگاني كه هميشه از تعداد كلاچ دنده كردن خودروي خود در ترافيك هاي طولاني ...
۱۳۹۶/۳/۲۵ - ۱۰:۱۸
برترين نمايندگي هاي برندهاي وارداتي معرفي شدند
خودرونگاران - برترين نمايندگي برندهاي مختلف خودروهاي وارداتي معرفي شدند.
۱۳۹۶/۳/۲۶ - ۱۲:۲۳
چه موقع رادیاتور اتومبیل را هواگیری کنیم؟
خودرونگاران-برای هواگیری رادیاتور خودرو با توجه به اینکه سیستم خنک‌کننده مدار بسته و دارای منبع انبساط باشد یا از نوع سیستم باز باشد، دو روش وجود دارد.
۱۳۹۶/۳/۲۶ - ۱۵:۱۵
اگر به دنبال وام خودرو هستید بخوانید
خودرونگاران-اگر چه این روزها کمتر از وام خودرو می شنویم اما برخی بانک ها همچنان محل دریافت وام خودرو برای متقاضیان هستند و در قالب وام خرید کالاهای مصرفی بادوام می توانید بسبت به دریافت وام خودرو اقدا...
۱۳۹۶/۳/۲۸ - ۱۲:۴۸
بورگوارد معادلات بازار را به هم می‌زند
خودرونگاران-بزودی با ورود خودروهای شاسی بلند بورگوارد آلمان به ایران، معادلات بازار خودرو دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد .
۱۳۹۶/۳/۲۸ - ۱۴:۱۱
٢٠٠٨را اول و سوم تير بخريد
خودرونگاران-مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش سه محصول جدید در روزهای اول و سوم تیر ماه خبر داد.