امروز: جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ -
وبسایت خبری
کلیه اخبار مرتبط با واژه خدمات پس از فروش
 هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو
هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو
خودرونگاران - مطابق آمار "هزینه و زمان صرف شده" دارای کمترین امتیاز را در رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو به خود اختصاص داده است.
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۵۳
راه اندازی مجتمع های منطقه ای به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان
سرپرست سایپایدک خبرداد:
راه اندازی مجتمع های منطقه ای به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان
خودرونگاران - شرکت سایپایدک در راستای استراتژی های کلان گروه خودروسازی سایپا و با هدف افزایش رضایت مشتریان، ارتقای سطح کیفیت خدمات و نظارت بر ارائه خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش طرح مجتمع های منطقه ای تحویل خودرو به مشتریان را راه اندازی می کند.
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۴۲
تولید اولین خودرو مشترک سایپا - سیتروئن
تولید اولین خودرو مشترک سایپا - سیتروئن
خودرونگاران - شرکت مشترک سایپا سیتروئن به‌دنبال اجرایی شدن قرارداد خود در دوره پساتحریم از اولین خودروی تولید مشترک‌شان با نام سیتروئن C۳ رونمایی کرد.
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۴۷
 توضیحات سازمان حمایت درباره خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی
توضیحات سازمان حمایت درباره خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی
خودرونگاران - معاون سازمان حمایت با اشاره به الزامات خدمات پس از فروش خودرو گفت: مصرف کنندگان شکایات خود را درباره خدمات پس از فروش خودرو از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان محل سکونت و سامانه ۱۲۴ این سازمان، طرح و پیگیری کنند.
چهارشنبه ۲۴ آیان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۱۳
شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات با قابلیت های جهانی طراحی می شود
مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا:
شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات با قابلیت های جهانی طراحی می شود
خودرونگاران - مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا گفت: بر مبنای چشم انداز در نظر گرفته شده، شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با قابلیت های جهانی طراحی می شود.
سه شنبه ۲۳ آیان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۵۶
توسعه خدمات پس از فروش سایپا برای افزایش رضایت مشتریان
توسعه خدمات پس از فروش سایپا برای افزایش رضایت مشتریان
خودرونگاران - شرکت سایپایدک در راستای ارتقای رضایت مشتریان خدمات متنوعی را درچارچوب سیاست های کلان گروه سایپا با رویکرد مشتری مداری در سطح کشور و بازارهای صادراتی به اجرا در آورده که رضایت خاطر مشتریان را به همراه داشته است.
دوشنبه ۸ آیان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۲۹
باید به سمت نیاز مشتریان حرکت کنیم
مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا:
باید به سمت نیاز مشتریان حرکت کنیم
خودرونگاران - شرکت خدمات فنی رنا برای افزایش اعتماد مشتریان و همچنین بهره‌گیری از نظرات ارزنده آنان در فرایند طراحی محصول، تولید، فروش و خدمات پس از فروش، سومین نشست هم اندیشی با مشتریان در سال جاری را در استان آذربایجان شرقی اجرا کرد.
یکشنبه ۷ آیان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۴
 اسامی نمایندگان انحصاری فاقد مجوز از سازندگان خودرو اعلام شود
اسامی نمایندگان انحصاری فاقد مجوز از سازندگان خودرو اعلام شود
خودرونگاران - تاکنون شاهد اعلام رسمی تخلفات نمایندگان انحصاری در این سال‌ها از قبیل تاخیرهای طولانی در تحویل و یا عدم تحویل خودرو و یا خدمات پس از فروش ضعیف نبوده‌ایم.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۳۲
کسب بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال ۱۳۹۵ توسط نگین خودرو
کسب بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال ۱۳۹۵ توسط نگین خودرو
خودرونگاران - نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران درکنار کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال ۱۳۹۵، بیشترین میزان افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش را بدست آورد.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴:۴۷
  توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات ۳ دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش
شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران گزارش داد
توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات ۳ دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش
خودرونگاران - مطابق بررسی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، سیستم خدمات پس از فروش در هیچ یک از شرکتهای تحت ارزیابی با الزامات آئین نامه اجرائی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو انطباق کامل ندارد.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۳۳
خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟
خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟
خودرونگاران - رتبه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو مربوط به سال 95 در شرایطی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد که طبق آن از بین 40 شرکت مورد ارزیابی، هیچ یک حائز رتبه یک نشدند
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۳۲
خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد
خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد
خودرونگاران - ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷:۲۶
رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟
رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟
خودرونگاران- در حالی که مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام خودروسازان و واردکنندگان خودرو برای کسب رضایت مصرف‌کنندگان شده است.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۳۳
گروه خودروسازی سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور می یابد
گروه خودروسازی سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور می یابد
خودرونگاران - گروه خودروسازی سایپا با ارائه آخرین دستاوردها و جدیدترین محصولات و خدمات خودرویی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز حضور پررنگی خواهد داشت.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۲۸
 اهتمام جدی سایپا برای تامین نظرات مشتریان
رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا تاکید کرد
اهتمام جدی سایپا برای تامین نظرات مشتریان
خودرونگاران- رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای طراحی خودرو مطابق با سلیقه مشتریان، گروه سایپا به موازات تلاش برای تغییر رویکرد سازمانی با توجه ویژه به درخواستها و تمایلات مشتریان، تمامی اهتمام خود را به کار بسته تا نظرات مصرف کننده نهایی را در فرایندهای مختلف ارائه محصول از طراحی مدل مفهومی اولیه تا فرایندهای تولید و در نهایت خدمات فروش و پس از فروش و امداد رسانی منعکس و اجرا نماید.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۴۸