امروز: دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ -
وبسایت خبری
کلیه اخبار مرتبط با واژه خدمات پس از فروش
انتقاد نماینده مجلس از ارائه خدمات پس از فروش خودرو
انتقاد نماینده مجلس از ارائه خدمات پس از فروش خودرو
خودرونگاران_سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی تحریم و نرخ ارز را بهانه‌ای برای ارائه نامناسب خدمات پس از فروش می‌دانند درحالیکه دلیل اصلی این نقصان، سیستم مدیریتی خودروسازان است.
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸:۰۰
افتتاح سه نمایندگی جدید فروش محصولات پرشیا خودرو
از سوی پرشیا خودرو و در راستای توسعه شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش صورت می پذیرد
افتتاح سه نمایندگی جدید فروش محصولات پرشیا خودرو
خودرونگاران - در راستای توسعه و گسترش شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو در سراسر کشور، این شرکت قصد دارد در ماه جاری نسبت به افتتاح سه نمایندگی جدید فروش در شهرهای تهران، زنجان، و بوشهر اقدام نماید.
یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷:۲۷
 بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال ۹۸ شد
بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال ۹۸ شد
خودرونگاران_بهمن موتور موفق به کسب جایگاه نخست و رتبه برتر خدمات فروش شرکت های خودروساز در سال ۹۸ شد.
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷:۱۲
   ایساکو مهلت بازپرداخت مطالبات خود را به تعویق انداخت
در راستای همکاری با نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز همزمان با شیوع ویروس کرونا:
ایساکو مهلت بازپرداخت مطالبات خود را به تعویق انداخت
خودرونگاران - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که از اوایل اسفندماه سال ۹۸ همزمان با شیوع ویروس کرونا درراستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، اقدامات مناسبی را در مقابله با این بحران انجام داده وبه همین منظور نیز مهلت بازپرداخت دیون شرکای تجاری خود را با شرایط تسهیل شده تا پایان خرداد ماه سال جاری، به تعویق انداخت.
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰:۰۲
ارائه خدمات نوآورانه ، افزایش سهم بازار قطعات وجلب رضایت مشتریان
برنامه های راهبردی ایساکو تحت عنوان "امید ۹۹ "ابلاغ شد؛
ارائه خدمات نوآورانه ، افزایش سهم بازار قطعات وجلب رضایت مشتریان
خودرونگاران_شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برنامه های خود را تحت عنوان "امید ۹۹ " در سال جهش تولیدبرمبنای ارائه خدمات نوین به مشتریان ، کسب سهم مناسب از بازار خدمات و قطعات ، افزایش رضایت مشتریان ترسیم کرده است .
دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳:۰۵
افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا
برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود
افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا
خودرونگاران_گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری هموطنان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، قابلیت‌های فناورانه وب سایت و توان مرکز تماس خود را افزایش داده تا بیش از پیش پاسخگوی پرسش ها و درخواست‌های اینترنتی و تلفنی مشتریان باشد.
شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱:۳۵
گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد
همزمان با شیوع ویروس کرونا؛
گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد
خودرونگاران_بهمن موتور همزمان با شیوع ویروس کرونا، خدمات سرویس در محل را با تشویق مشتریان خود به ماندن در خانه اجرایی و در ایام نوروز بیش از ۲۰۰ سرویس، به مشتریان خود ارائه کرد که ٩٣ درصد از نحوه ی اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.
سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱:۰۱
  ورود امداد خودرو  به منازل مشتریان ایران خودرویی
برای مقابله با ویروس کرونا روی می دهد :
ورود امداد خودرو به منازل مشتریان ایران خودرویی
خودرونگاران - حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌راستا با شرایط فعلی کشور در مقابله با ویروس کرونا، با پیشنهاد استفاده از خدمات در محل مورد نظر مشتریان، هموطنان را به حضور حداقلی در اماکن عمومی دعوت کرد.
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵:۵۶
 خدمات فروش ایران خودرو از فردا غیرحضوری ارایه می‌شود
خدمات فروش ایران خودرو از فردا غیرحضوری ارایه می‌شود
خودرونگاران - به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو خدمات حوزه فروش خود را به صورت غیرحضوری ارایه می‌کند.
یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰:۵۲
   نمایندگی ۳۰۱۷ ایران‌خودرو در ارائه خدمات پس از فروش رتبه ممتاز دریافت کرد
طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:
نمایندگی ۳۰۱۷ ایران‌خودرو در ارائه خدمات پس از فروش رتبه ممتاز دریافت کرد
خودرونگاران - نمایندگی مجاز ۳۰۱۷ ایران‌خودرو، با کسب بالاترین امتیاز در ادوار ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب رتبه ممتاز شد.
یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۸
 تاکید مدیرعامل سایپایدک بر استفاده از فناوری‌های نو در ارائه خدمات
تاکید مدیرعامل سایپایدک بر استفاده از فناوری‌های نو در ارائه خدمات
خودرونگاران - مدیرعامل سایپایدک گفت: استفاده از فناوری‌های نو در ارائه خدمات و فروش قطعات زمینه‌ساز تحول در خدمات پس از فروش سایپا خواهد بود.
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱:۱۲
ایساکو چگونه میان برترین های خدمات پس از فروش قرار گرفت؟
ایساکو چگونه میان برترین های خدمات پس از فروش قرار گرفت؟
خودرونگاران_در گزارشی که چند روز قبل از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو(ایساکو) توانست برای نخستین بار، در رتبه‌بندی شاخص رضایت مشتریان به مقام دوم در بین تمامی خودروسازان کشور و به مقام اول در بین شرکت‌های دارای بیش از ۱۰ نمایندگی دست یابد، اما ملاک های این انتخاب چیست؟
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰:۱۸
رشد ۶درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران
گزارش جامع شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران
رشد ۶درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران
خودرونگاران_بررسی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ۴۵ شرکت در حوزه خدمات پست از فروش و بیش از ۱.۲ میلیون مشتری شان دهنده رشد ۵.۹ درصدی عملکرد شرکت ها در این بخش در حوزه خودروهای سواری بوده است.
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸:۲۱
  خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص
در سال رونق تولید صورت پذیرفت:
خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص
خودرونگاران - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «رونق تولید» موفق شد، در تولید ابزار دقیق و ابزار مخصوص به خودکفایی برسد.
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴:۱۴
  گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد
در راستای کسب موفقیت پایدار؛
گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد
خودرونگاران - شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال ۹۴ موفق به دریافت آن شده بود، برای پنجمین سال متوالی، تمدید کند.
شنبه ۱۱ آیان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶:۱۱