امروز: جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ -
وبسایت خبری
کلیه اخبار مرتبط با واژه خدمات پس از فروش
 صادرات، حلقه مفقوده کاهش قیمت خودرو
صادرات، حلقه مفقوده کاهش قیمت خودرو
خودرونگاران-بازار خودرو بازاری متنوع است که خریداران همیشه به آن علاقه‌مندی نشان داده و از مردم عادی گرفته تا کارشناسان آن بخش درباره آن گفتگو می‌کنند.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۵۵
تاسيس ۴۰ نمايندگي شرکت آپکو در سراسر كشور
تاسيس ۴۰ نمايندگي شرکت آپکو در سراسر كشور
خودرونگاران -در راستای تسهیل ارتباط با مشتریان و استفاده از کالا و خدمات شرکت آپکو در کوتاه ترین زمان، 40 نمایندگی این شرکت در سطح کشور تاسیس می شود
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۲
افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش
افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش
خودرونگاران- گزارش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای کشور در سال 95 در حالی منتشر شد که از میان عرضه‌کنندگان خودرو به بازار تنها دو شرکت وارد‌کننده توانسته‌اند بيش از سطح متوسط صنعت امتياز كسب کرده و رتبه‌هاي اول و دوم خدمات پس از فروش را به خود اختصاص دهند.
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۵۸
رفوزه‌های خودرویی در سال 95
رفوزه‌های خودرویی در سال 95
خودرونگاران- در سالی که گذشت اعلام شد که شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی‌ خدمات پس از فروش خودروها در ایران مردود شده‌اند.
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۲۰
خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد؛
خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند
خودرونگاران- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید، خدمات پس از فروش عرصه ای است که تولید مستمر و پایدار تولیدکننده را تضمین می کند و رضایت خاطر مصرف کننده را به همراه دارد.
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۳۸
آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو
آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو
خودرونگاران- مدیریت سرمایه های انسانی شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور برای اولین بار از طریق بانک متخصصین صنعت خدمات پس از فروش خودرو در سال 95 میسر خواهد شد.
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۵۱
رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
خودرونگاران- بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرایند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سه ماهه سوم سال ۹۵، شرکت ایساکو رشد تصاعدی و چشمگیری در کیفیت ارائه خدمات داشته است.
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۲۳
نارضایتی ۹۹.۹ درصدی مردم از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس ازفروش خودرو
نارضایتی ۹۹.۹ درصدی مردم از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس ازفروش خودرو
خودرونگاران- مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت : کمتر از یک دهم درصد از مجموع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از نظر عملکردی و تامین رضایت مشتریان در رتبه یک قرار دارند.
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۴۷
فروش قطعات «اسلی» در «چراغ‌برق»ها
فروش قطعات «اسلی» در «چراغ‌برق»ها
خودرونگاران- اگر در زمان خرید، فروشنده براساس برگه ضمانت یا همان گارانتی به شما وعده داده جنس خریداری‌شده را در صورت معیوب‌بودن پس می‌گیرد یا تعویض می‌کند، نگران نباشید! او به شما گارانتی یا ضمانت داده که در بازه زمانی خاص در صورت وجود عیب در کالا حاضر است آن را تعمیر کند یا با کالای نو تعویض کند تا بتواند دوباره شما را برای خریدهای بعدی ملاقات کند!
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۵۹
تداوم ارائه خدمات پس از فروش با کارت طلائی سایپا دیزل
قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا :
تداوم ارائه خدمات پس از فروش با کارت طلائی سایپا دیزل
خودرونگارن-عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: یکی از مهم ترین مزایای کارت خدمات طلایی سایپا دیزل تداوم خدمات آن است که حتی پس از پایان گارانتی محصول نیز روند ارائه خدمات ادامه می‌یابد.
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۵۸
خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران
خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران
خودرونگاران- به دنبال وقفه یک روزه هفته گذشته در ثبت سفارش خودروهای وارداتی، خبرهای زیادی بر حول این محور منتشر شد که همراه با تحلیل‌ها و اطلاعاتی ضد و نقیض بودند.
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴:۱۷
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو
خودرونگاران- براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۲۲
خدمات پس از فروش،نقطه ی عطف حضور سرمایه ی خارجی در بازار خودرو
خدمات پس از فروش،نقطه ی عطف حضور سرمایه ی خارجی در بازار خودرو
خودرونگاران- بازار خودرو ایران،از جمله بازارهای اصلی هدف مجموعه ی جهانی خودروسازان است.بازاری پر رونق و پر کشش که بدون حضور پر رنگ غول های این صنعت همچون تویوتا و جنرال موتورز،هر ساله حدود یک میلیون خودرو در آن به فروش می رسد.
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۷
سطح رضایت مشتریان از خدمات پس‌از فروش خودرو
سطح رضایت مشتریان از خدمات پس‌از فروش خودرو
خودرونگاران- گزارش مربوط به رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای کشور در حالی اعلام شد که طی آن، شاخص رضایتمندی در مقایسه با دو گزارش قبلی افزایش یافته است.طبق این گزارش که ازسوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است و به شش ماه نخست امسال مربوط می‌شود، سه شرکت واردکننده اصلی خودرو به کشور، در صدر جدول رضایتمندی قرار گرفته و اگرچه ایران خودرو توانسته رده پنجم را در اختیار بگیرد، اما سایپا در جایگاه یکی مانده به آخر جدول یعنی رتبه دوازدهم قرار دارد. همچنین شرکت‌های بخش خصوصی نیز رده‌های هفتم به بعد را به خود اختصاص داده‌اند.
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۵۳
وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو
وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو
خودرونگاران- رده‌بندی وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سواری در بازه زمانی شش ماهه نخست امسال، منتشر شد.
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۱۶