امروز: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ -
وبسایت خبری
کلیه اخبار مرتبط با واژه خدمات پس از فروش
   برنامه ريزي توليد 10 هزار دستگاه خودروي تجاري در سال 97
مدیرعامل سايپاديزل در جمع نمايندگان خدمات پس از فروش شركت خدمات فني رنا خبر داد؛
برنامه ريزي توليد 10 هزار دستگاه خودروي تجاري در سال 97
خودرونگاران - مديرعامل سايپاديزل گفت: زيرساخت هاي لازم براي افزايش توليد انواع محصولات تجاري مهيا شده و بر همين اساس، توليد 10 هزار دستگاه محصول در سال 97 برنامه ريزي شده است.
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶:۰۷
خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو
خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو
خودرونگاران - شرکت نگین خودرو با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان خود، خدمات سرویس در محل به مالکان را بیش از گذشته تقویت کرده است.
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۲۴
 برخی شرکت‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش دچار نقصان هستند
برخی شرکت‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش دچار نقصان هستند
خودرونگاران - معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: برخی شرکت‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش دچار نقصان هستند.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۵۰
شبکه نمایندگان نگین خودرو سه رقمی می‌شود
شبکه نمایندگان نگین خودرو سه رقمی می‌شود
خودرونگاران - با افتتاح ۲۰ شعبه و نمایندگی جدید در روزهای آتی، شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران به بیش از ۱۰۰ نقطه می‌رسد.
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۳۵
 واردات ۲۰۰ دستگاه خودروی هیبریدی بدون خدمات پس از فروش
افزایش نظارت مجلس به واردات خودروهای لوکس
واردات ۲۰۰ دستگاه خودروی هیبریدی بدون خدمات پس از فروش
خودرونگاران - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از واردات ۲۰۰ دستگاه خودروی هیبریدی بدون خدمات پس از فروش به کشور خبر داد.
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰:۵۰
  نرم افزار جامع خدمات پس از فروش ارائه شد
خدمت نوین رامک یدک
نرم افزار جامع خدمات پس از فروش ارائه شد
خودرونگاران - شرکت رامک یدک در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی خدمات پس از فروش اقدام به ارائه نرم افزار جامع خدمات پس از فروش ویژه تلفن همراه هوشمند کرد.
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶:۵۳
 جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید
جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید
خودرونگاران - گزارشی که در آن برندهای مطرح خودرو براساس آنالیز اطلاعات از صاحبان خودرو و با توجه به معیارها و فاکتورهای مدنظر به آنها امتیاز داده شده و برترین برندها معرفی شدند
یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷:۵۱
هیچ اجباری برای دریافت کارت امدادخودروها وجود ندارد
دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو:
هیچ اجباری برای دریافت کارت امدادخودروها وجود ندارد
خودرونگاران - دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو با اشاره به رشد قارچ‌گونه‌ شرکت‌های متخلف در زمینه امدادرسانی به خودروها، گفت: هیچ اجباری برای دریافت کارت امداد خودرو وجود ندارد و بحث‌های مطرح شده مبنی بر جریمه خودروهای فاقد این کارتها صحت ندارد.
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸:۱۶
 حذف غیررسمی‌ها از بازار خودرو
حذف غیررسمی‌ها از بازار خودرو
خودرونگاران - هفته گذشته مصوبه دیگری از سوی هیات دولت در مورد واردات خودرو منتشر شد. این مصوبه مربوط به حذف گری مارکت‌ها یا شرکت‌های غیررسمی از بازار خودرو است. در دی ماه سال جاری همزمان با ابلاغ دستورالعمل واردات خودرو از سوی هیات دولت، فعالیت این شرکت‌ها در صورت عقد قرارداد ارائه خدمات پس از فروش وارد‌کننده یا نمایندگی رسمی براساس ضوابط تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت امکانپذیر شد.
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶:۲۴
  نخستین محموله از
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد خبر داد؛
نخستین محموله از "وانت ریچ" زامیاد وارد شبکه توزیع شد
خودرونگاران - معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد از ورود اولین محموله وانت ریچ شرکت زامیاد به بازار خبر داد.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۲۹
تداوم روند صعودي رضايت مشتريان ايران خودرو از خدمات پس از فروش
تداوم روند صعودي رضايت مشتريان ايران خودرو از خدمات پس از فروش
خودرونگاران - براساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پايان آذر ماه سال جاري، رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، باز هم افزايش يافته است.
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۸
 رشد قارچ گونه امداد خودروها به دلیل سودآوری و نبود نظارت
دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو اعلام کرد:
رشد قارچ گونه امداد خودروها به دلیل سودآوری و نبود نظارت
خودرونگاران - دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو خواستار اعمال نظارت بیشتر و دقیق تر بر فعالیت شرکت های امداد خودرویی سراسر کشور شد.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷:۲۷
رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت
رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت
خودرونگاران - مطابق نتایج ارزشیابی خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران،‌ رضایت مشتریان ایران خودرو در چهار سال اخیر با نرخ بهبود بیشتری نسبت به سایر خودروسازان افزایش یافته است.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۱۹
 هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو
هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو
خودرونگاران - مطابق آمار "هزینه و زمان صرف شده" دارای کمترین امتیاز را در رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو به خود اختصاص داده است.
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۵۳
راه اندازی مجتمع های منطقه ای به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان
سرپرست سایپایدک خبرداد:
راه اندازی مجتمع های منطقه ای به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان
خودرونگاران - شرکت سایپایدک در راستای استراتژی های کلان گروه خودروسازی سایپا و با هدف افزایش رضایت مشتریان، ارتقای سطح کیفیت خدمات و نظارت بر ارائه خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش طرح مجتمع های منطقه ای تحویل خودرو به مشتریان را راه اندازی می کند.
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۴۲