امروز: شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ -
وبسایت خبری
کلیه اخبار مرتبط با واژه خدمات پس از فروش
رشد ۶درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران
گزارش جامع شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران
رشد ۶درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران
خودرونگاران_بررسی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ۴۵ شرکت در حوزه خدمات پست از فروش و بیش از ۱.۲ میلیون مشتری شان دهنده رشد ۵.۹ درصدی عملکرد شرکت ها در این بخش در حوزه خودروهای سواری بوده است.
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸:۲۱
  خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص
در سال رونق تولید صورت پذیرفت:
خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص
خودرونگاران - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «رونق تولید» موفق شد، در تولید ابزار دقیق و ابزار مخصوص به خودکفایی برسد.
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴:۱۴
  گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد
در راستای کسب موفقیت پایدار؛
گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد
خودرونگاران - شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال ۹۴ موفق به دریافت آن شده بود، برای پنجمین سال متوالی، تمدید کند.
شنبه ۱۱ آیان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶:۱۱
کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو
کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو
خودرونگاران_ کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ( MVS) از روز شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه آغاز شده و روز ۷ شهریورماه پایان خواهد پذیرفت.
شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹:۵۱
  بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل
سومین سفر نظارتی هم‌زمان با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی صورت گرفت:
بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل
خودرونگاران - مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که هم‌زمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰:۲۵
 بازديد مديران ارشد خدمات پس از فروش ايران خودرو از نمايندگي هاي استان مركزي
بازديد مديران ارشد خدمات پس از فروش ايران خودرو از نمايندگي هاي استان مركزي
خودرونگاران - مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو ( ایساکو) در بازديد از نمايندگي هاي شهر اراك به صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها تاکید کرد: نمايندگي ها امنیت خاطر را به مراجعه‌کنندگان بدهند که مشکلات خودرویی آن‌ها دراسرع وقت و با بهترین کیفیت رفع خواهد شد.
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲:۵۷
 چرا رتبه اول خدمات پس از فروش سال ۹۷ به ایساکو رسید؟
چرا رتبه اول خدمات پس از فروش سال ۹۷ به ایساکو رسید؟
خودرونگاران - رتبه بندی خدمات پس از فروش این روزها به عنوان معیاری برای کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی شناخته می شود هر روز اهمیت بیشتری پیدا میکند. دلیل این اهمیت هم پر واضح است گرانی خودرو از یک سود موجب شده خریداران کمتر به فکر خرید خودرو جدید باشند و نگهداری خودرو برایشان از اهمیت بالای برخوردار شده است. از سوی دیگر گرانی قطعات خودرو نیز موجب شده خدمات و پس از فروش مناسب به خصوص در دوره گارانتی برای خریداران اهمیت دو چندان پیدا کند.
یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴:۲۱
    افت تامین و توزیع قطعات در شرکت های خدمات پس از فروش
قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خبر داد:
افت تامین و توزیع قطعات در شرکت های خدمات پس از فروش
خودرونگاران - قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از افت شاخص تامین و توزیع قطعات در شرکتهای خدمات پس از فروش در سال 97 خبر داد و گفت: شاخص رضایت مشتریان از تامین قطعات یدکی 70 درصد افت و شاخص رضایت مردم از زمان تعمیرات نیز حدود 6 درصد افت را در سال 97 نشان می دهد.
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴:۳۳
   مقام نخست در شاخص نمايندگي هاي خدمات پس از فروش
شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران ارزيابي كرد سايپايدك؛
مقام نخست در شاخص نمايندگي هاي خدمات پس از فروش
خودرونگاران - نتيجه ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران با نام اختصاري و لاتين ISQI از نحوه ارائه خدمات پس از فروش شركت هاي عرضه كننده خودرو در سال 1397 منتشر شد و شركت سايپايدك، ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا مقام نخست را در شاخص نمايندگي هاي خدمات پس از فروش كسب كرد.
یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷:۵۷
 رتبه‌بندی بازیگران خدمات پس‌از فروش خودرو
رتبه‌بندی بازیگران خدمات پس‌از فروش خودرو
خودرونگاران - جدیدترین گزارش مربوط به نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو کشور که به سال ۹۷ مربوط می‌شود، نشان می‌دهد امتیاز نهایی این خدمات در مقایسه با سال قبل از آن افزایش یافته است.
دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵:۲۶
  برنامه هاي جديد رايان سايپا در حوزه هاي صادراتي و خدمات پس از فروش
با هدف كسب رضايت سهامداران و سودآوري بيشتر اجرا مي شود
برنامه هاي جديد رايان سايپا در حوزه هاي صادراتي و خدمات پس از فروش
خودرونگاران - مدیرعامل شرکت لیزینگ رایان سایپا از برنامه های جدید این شرکت براي فعالیت در حوزه های صادراتی و حوزه خدمات پس از فروش خبر داد.
پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷:۴۴
پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان
BMWLAND.ir سایت تخصصی خرید و فروش خودروهای ب ام و؛
پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان
خودرونگاران_ پرشیا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، همواره در ارائه خدمات جدید و متمایز به مشتریان و دوستداران این برند تکنولوژیک و پیشرو آلمانی پیشتاز بوده است. اخیرا این شرکت درراستای مسئولیت خود و در جهت رفاه حال مالکانی که قصد فروش خودروهای دست دوم یا نو ب ام و ومینی خود را دارند و همچنین افرادی که به دنبال خرید یک خودروی ب ام و و مینی از منبعی معتبر هستند سایت BMWLAND.ir راه اندازی کرده است.
دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵:۱۷
 بهمن موتور مقام دوم خدمات فروش در سال ۹۷ را از آن خود کرد
بهمن موتور مقام دوم خدمات فروش در سال ۹۷ را از آن خود کرد
خودرونگاران - مطابق با آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI) ، شرکت بهمن موتور موفق شد برای نخستین بار مقام دوم خدمات فروش سال ۹۷ را در میان شرکتهای تولید کننده خودروهای سبک از آن خود کند.
سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱:۰۳
  ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد
براساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:
ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد
خودرونگاران - بر اساس آخرین آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه سال جاری، رکورد امتیاز شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط ایران‌خودرو شکسته شد و این شرکت باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد.
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵:۱۵
به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم
نماینده ویژه مدیرعامل گروه در فروش و خدمات پس از فروش:
به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم
خودرونگاران_نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش از بررسی مشکلات مشتریان در کارگروه ویژه خبر داد و گفت: به دنبال راهکارهایی هستیم تا ضمن حل مشکلات ایجاد شده برای مشتریان بتوانیم رضایت این عزیزان را کسب کنیم.
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲:۴۱