امروز: پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ -
وبسایت خبری
کلیه اخبار مرتبط با واژه خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران
خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران
خودرونگاران- به دنبال وقفه یک روزه هفته گذشته در ثبت سفارش خودروهای وارداتی، خبرهای زیادی بر حول این محور منتشر شد که همراه با تحلیل‌ها و اطلاعاتی ضد و نقیض بودند.
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴:۱۷
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو
خودرونگاران- براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۲۲
خدمات پس از فروش،نقطه ی عطف حضور سرمایه ی خارجی در بازار خودرو
خدمات پس از فروش،نقطه ی عطف حضور سرمایه ی خارجی در بازار خودرو
خودرونگاران- بازار خودرو ایران،از جمله بازارهای اصلی هدف مجموعه ی جهانی خودروسازان است.بازاری پر رونق و پر کشش که بدون حضور پر رنگ غول های این صنعت همچون تویوتا و جنرال موتورز،هر ساله حدود یک میلیون خودرو در آن به فروش می رسد.
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۷
سطح رضایت مشتریان از خدمات پس‌از فروش خودرو
سطح رضایت مشتریان از خدمات پس‌از فروش خودرو
خودرونگاران- گزارش مربوط به رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای کشور در حالی اعلام شد که طی آن، شاخص رضایتمندی در مقایسه با دو گزارش قبلی افزایش یافته است.طبق این گزارش که ازسوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است و به شش ماه نخست امسال مربوط می‌شود، سه شرکت واردکننده اصلی خودرو به کشور، در صدر جدول رضایتمندی قرار گرفته و اگرچه ایران خودرو توانسته رده پنجم را در اختیار بگیرد، اما سایپا در جایگاه یکی مانده به آخر جدول یعنی رتبه دوازدهم قرار دارد. همچنین شرکت‌های بخش خصوصی نیز رده‌های هفتم به بعد را به خود اختصاص داده‌اند.
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۵۳
وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو
وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو
خودرونگاران- رده‌بندی وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سواری در بازه زمانی شش ماهه نخست امسال، منتشر شد.
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۱۶
 تاکید سهامداران جدید بهمن بر رشد کیفیت خدمات فروش
مدیرعامل شرکت بهمن دیزل عنوان کرد؛
تاکید سهامداران جدید بهمن بر رشد کیفیت خدمات فروش
خودرونگاران- مدیرعامل شرکت بهمن دیزل معتقد است نگاه مشتری مدار سهام‌داران جدید گروه بهمن در کنار برنامه‌ریزی بلند مدت، موجب شده است تا بهمن دیزل امروز در بخش خدمات فروش به‌عنوان موفق‌ترین شرکت در حوزه خودروهای تجاری معرفی شود.
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸:۵۵
۷ تغییر اساسی در ارزیابی خدمات پس از فروش
دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو خبر داد
۷ تغییر اساسی در ارزیابی خدمات پس از فروش
خودرونگاران- نزدیک به یکسال از تشکیل کمیته‌ای با هدف ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودروها می‌گذرد. کمیته‌ای که هر دو هفته یک‌بار اطلاعات شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان را دریافت و ضمن بحث و بررسی، درصد پیشرفت‌ها در این حوزه را ارزیابی می‌کند.
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۴۳
خدمات پس از فروش ساماندهی می‌شود
بررسی وضعیت ارائه خدمات در صنعت موتورسیکلت
خدمات پس از فروش ساماندهی می‌شود
خودرونگاران- به‌طور معمول خودروسازان و واردکنندگان خودرو کارکرد صحیح محصول خود را تا مدت معینی تضمین می‌کنند اما برخی موتورسیکلت‌های عرضه شده در کشور بدون گارانتی و خدمات پس از فروش مشخص هستند که این روند نارضایتی خریداران را به دنبال داشته است.
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۵
حضور در بازارهای صادراتی با خدمات پس از فروش استاندارد
حضور در بازارهای صادراتی با خدمات پس از فروش استاندارد
خودرونگاران- همزمان با اجرای قراردادهای جدید در صنعت خودرو و تشکیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک و به دنبال آن تولید خودروهای جدید، آنچه بیش از پیش مدنظر قرار گرفته، ارائه خدمات پس از فروش مناسب برای بازارهای هدف این خودروهاست.
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۱۲
ضرورت بازنگری در الزامات تولید و خدمات پس از فروش
رییس هماهنگی چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو تاکید کرد
ضرورت بازنگری در الزامات تولید و خدمات پس از فروش
خودرونگاران- رییس هماهنگی چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران از ضرورت بازنگری در الزامات تولید و خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: به‌طور قطع به این موضوع در این همایش پرداخته شده و بیانیه پایانی نیز با این محوریت تدوین خواهد شد.
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۲۶
تجهیز نگین سرویس برای رنوهای وارداتی
تجهیز نگین سرویس برای رنوهای وارداتی
خودرونگاران- وقتی پای خودروهای وارداتی به بازار ایران باز شد، همه چیز خوب بود به جز ترس از خدمات پس از فروش. در روزهای اول کمتر شرکت واردکننده‌ای به مشتریان خود خدمات پس از فروش خوبی ارائه می‌داد. بعد از مدتی شاهد بودیم سطح این نوع خدمات ارتقا پیدا کرد و با توجه به فروش شرکت‌ها، مشتریان سرویس‌های خوبی را دریافت می‌کردند.
یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۵۵
تدوین استانداردهای سختگیرانه خدمات پس از فروش
مجری چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران با اشاره به گزارش‌های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد خبر داد
تدوین استانداردهای سختگیرانه خدمات پس از فروش
خودرونگاران- مجری چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران از برگزاری این همایش در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن امسال با محوریت فروش و خدمات پس از فروش خودرو با حضور بیش از ۳۰ کشور خارجی در مرکز همایش‌های برج میلاد خبر داد.
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۲۰
جزئیات الزام خدمات پس از فروش لوازم خانگی و انواع خودرو
جزئیات الزام خدمات پس از فروش لوازم خانگی و انواع خودرو
خودرونگاران- معاون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران آخرین جزئیات مربوط به الزام خدمات پس از فروش در مورد چهار دسته از کالاهای مصرفی با دوام که شامل خودرو، ماشین‌آلات راهداری و کشاورزی ماشین‌آلات صنعتی و معدنی و نیز لوازم خانگی می‌شود را تشریح کرد.
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۲۴