امروز: شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -
وبسایت خبری
کلیه اخبار مرتبط با واژه خدمات پس از فروش
کسب بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال ۱۳۹۵ توسط نگین خودرو
کسب بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال ۱۳۹۵ توسط نگین خودرو
خودرونگاران - نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران درکنار کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال ۱۳۹۵، بیشترین میزان افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش را بدست آورد.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴:۴۷
  توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات ۳ دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش
شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران گزارش داد
توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات ۳ دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش
خودرونگاران - مطابق بررسی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، سیستم خدمات پس از فروش در هیچ یک از شرکتهای تحت ارزیابی با الزامات آئین نامه اجرائی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو انطباق کامل ندارد.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۳۳
خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟
خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟
خودرونگاران - رتبه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو مربوط به سال 95 در شرایطی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد که طبق آن از بین 40 شرکت مورد ارزیابی، هیچ یک حائز رتبه یک نشدند
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۳۲
خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد
خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد
خودرونگاران - ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷:۲۶
رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟
رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟
خودرونگاران- در حالی که مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام خودروسازان و واردکنندگان خودرو برای کسب رضایت مصرف‌کنندگان شده است.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۳۳
گروه خودروسازی سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور می یابد
گروه خودروسازی سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور می یابد
خودرونگاران - گروه خودروسازی سایپا با ارائه آخرین دستاوردها و جدیدترین محصولات و خدمات خودرویی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز حضور پررنگی خواهد داشت.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۲۸
 اهتمام جدی سایپا برای تامین نظرات مشتریان
رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا تاکید کرد
اهتمام جدی سایپا برای تامین نظرات مشتریان
خودرونگاران- رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای طراحی خودرو مطابق با سلیقه مشتریان، گروه سایپا به موازات تلاش برای تغییر رویکرد سازمانی با توجه ویژه به درخواستها و تمایلات مشتریان، تمامی اهتمام خود را به کار بسته تا نظرات مصرف کننده نهایی را در فرایندهای مختلف ارائه محصول از طراحی مدل مفهومی اولیه تا فرایندهای تولید و در نهایت خدمات فروش و پس از فروش و امداد رسانی منعکس و اجرا نماید.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۴۸
رضایت از خدمات خودرویی باید افزایش یابد
رضایت از خدمات خودرویی باید افزایش یابد
خودرونگاران-در شرایطی که مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو راضی نیستند براساس هدف‌گذاری صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال جاری میزان رضایتمندی مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودرو باید افزایش یابد.
دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶:۰۸
 صادرات، حلقه مفقوده کاهش قیمت خودرو
صادرات، حلقه مفقوده کاهش قیمت خودرو
خودرونگاران-بازار خودرو بازاری متنوع است که خریداران همیشه به آن علاقه‌مندی نشان داده و از مردم عادی گرفته تا کارشناسان آن بخش درباره آن گفتگو می‌کنند.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۵۵
تاسيس ۴۰ نمايندگي شرکت آپکو در سراسر كشور
تاسيس ۴۰ نمايندگي شرکت آپکو در سراسر كشور
خودرونگاران -در راستای تسهیل ارتباط با مشتریان و استفاده از کالا و خدمات شرکت آپکو در کوتاه ترین زمان، 40 نمایندگی این شرکت در سطح کشور تاسیس می شود
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۲
افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش
افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش
خودرونگاران- گزارش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای کشور در سال 95 در حالی منتشر شد که از میان عرضه‌کنندگان خودرو به بازار تنها دو شرکت وارد‌کننده توانسته‌اند بيش از سطح متوسط صنعت امتياز كسب کرده و رتبه‌هاي اول و دوم خدمات پس از فروش را به خود اختصاص دهند.
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۵۸
رفوزه‌های خودرویی در سال 95
رفوزه‌های خودرویی در سال 95
خودرونگاران- در سالی که گذشت اعلام شد که شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی‌ خدمات پس از فروش خودروها در ایران مردود شده‌اند.
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۲۰
خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد؛
خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند
خودرونگاران- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید، خدمات پس از فروش عرصه ای است که تولید مستمر و پایدار تولیدکننده را تضمین می کند و رضایت خاطر مصرف کننده را به همراه دارد.
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۳۸
آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو
آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو
خودرونگاران- مدیریت سرمایه های انسانی شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور برای اولین بار از طریق بانک متخصصین صنعت خدمات پس از فروش خودرو در سال 95 میسر خواهد شد.
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۵۱
رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
خودرونگاران- بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرایند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سه ماهه سوم سال ۹۵، شرکت ایساکو رشد تصاعدی و چشمگیری در کیفیت ارائه خدمات داشته است.
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۲۳